a lehetőségek tárháza

 2012.04.24. 11:26

Át kellett mennem a közismert strici édesanyjához, valami snassz ügyintézéssel kapcsolatban. Pár háznyi a távolság, átsétáltam. A családnál ízléses gazdagság és a cigányokra egyébként is jellemző szívélyes vendéglátás fogadott. 

Leültettek a bőrkanapéra, ami kábé egy évi bruttó keresetemnek megfelelő magyar forintba kerülhetett, kaptam egy jó kávét, megbeszéltük a megbeszélnivalókat, eltelt az idő.

Visszasétáltam a ragyogó napsütésben, kis piros cipőben, rövid piros szoknyában, kistáskával a vállamon.

Beléptem a családsegítőbe, egyik kolleganő végignézett rajtam, majd csak ennyit mondott: azt hittük már, hogy nem jössz, munkaszerződést írtál alá náluk..

:DDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyekosoldal.blog.hu/api/trackback/id/tr804470362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kárpátia56 (törölt) 2012.05.01. 00:20:41

nade anya, mellékállást ne vállalj, ennyire nem vagyunk szegények!

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.05.01. 00:21:47

@kárpátia56: :D szerencsére elméleti maradt a felvetés..:D
süti beállítások módosítása